• page_banner1

nutizie

À a fine di u 2019, l'uffiziu di Shijiazhuang di a nostra sucietà inaugura u persunale d'ispezione di a sucietà SGS Tianjin Branch, anu fattu un cuntrollu in situ à a nostra sucietà, u cuntenutu di a rivista si riferisce à a licenza cummerciale, certificatu di registrazione d'impresa di esportazione, finanziaria annuale.

Dichjarazione, spaziu d'uffiziu, struttura d'urganizazione di l'impresa, sistema di gestione è syeterm QC. Inoltre, Pruvate ancu i nostri prudutti unu per unu.Cum'è guanti di pelle di pecura, guanti di pelle d'agnella di pelle d'agnella, cappelli di pelle di muntone, stivali di zitelli di muntone, tappeti è cusì on.E tene i fugliali per strage.Une settimane dopu, SGS mi invia una bona nova per certificatu cù successu, è uttene u rapportu di certificazione SGS dopu.

In listessu tempu, a fabbrica di fabbricazione di guanti di pelle di pecura chì a nostra sucietà hà investitu hè stata ancu ispezionata cù BSCI una volta à l'annu.Mr Benny Wang, u direttore generale di a cumpagnia, hè ghjuntu in fabbrica per accumpagnà u persunale di ispezione per a valutazione.

L'ispettori anu intervistatu i travagliadori unu per unu, l'intervista si riferisce à u sistema di impiegazione di u sistema di sicurezza di u travagliu, à u sistema di furmazione per l'impiegati, à u sistema di salarii di l'impiegati, à l'ambiente di travagliu è à altri prublemi, è anu ancu fattu una seria di valutazioni annantu à altri aspetti di a fabbrica. AUDITED in 2020 sia ancu certificatu cù successu, Hè di gradu C.

newspic3

A nostra sucietà insiste à fà queste duie certificazioni, Pensemu chì hè a nostra responsabilità, una responsabilità per a società.è ancu un impegnu per tutti i nostri clienti. U nostru cuncettu di pruduttu hè di cuntinuà à migliurà, Micca solu in a ricerca di simplicità è eleganza, ancu in artigianalità squisita.Cum'è i nostri guanti di pelle d'agnella di pecora.Da fonte, adupremu solu.

Abbronzatura ecologica Merino in pecora, ùn cuntene formaldeide è altre sustanzi dannosi. È ogni pezzu di pelle di pecura hè statu accuratamente selezziunatu. Quandu si tratta di Processu di Cucitura, tuttu hè statu cucitu à manu da artigiani di più di 10 sìrs. .Faremu bè tutti i ditaglii.Insistemu ancu à fà bè i servizii post-vendita, Promettemu sì avete qualchì guantu difettu, Faremu novu per voi gratuitamente!

BSCI

Notes: Per via di secreti cummerciale, solu una parte di u cuntenutu hè visualizatu. Per piacè capite gentilmente.


Tempu di posta: Aug-31-2020