• page_banner1

nutizie

2018, À l'invitu di l'Agenzia Italiana Per La Cina Srl, a nostra squadra assieme à CCPIT di a Pruvincia di Hebei participanu à a mostra di TheOneMilano. Chì si tene in u centru internaziunale di mostra internaziunali di Milano in Itlay, da u 23 à u 26.2020 di u ferraghju. Totale quattru ghjorni. A sala di mostra hè divisa in dui piani, U primu pianu hè duminatu da vestiti di pelliccia di fascia alta (MIFUR originale), È u secondu pianu hè duminatu da vestiti è accessori di marca ((MIPAP originale), u stand di a nostra sucietà si trova in l'accessori mostra a zona à u pianu secong.

newspic2

Durante u periodu di mostra, a nostra squadra mostra guanti in pelle di pecura, guanti in pelle di pecora / agnellu, cappelli in pelle di pecora, stivali per i zitelli in pelle di pecora, sciarpa di pelu di pecura in Tibet è cuscini. Avemu ricevutu più di 40 clienti chì formanu più di 10 paesi. Cumpresu l'Italia, Germania, UK , Svizzera, Danimarca, Russia, Repubblica Ceca, Rumania, Kazakhstan, Canads, USA è Corea di Sud. In questu, guanti di pelle di pecura, guanti di pelle di pecura, stivali di pelle di pecura sò accolti. Circa 10 cummircianti internaziunali anu righjuntu l'intenzione di cooperazione in situ.

newspic1

Nanzu Avemu decisu di participà à a mostra TheOneMilano, Avemu fattu assai ricerche nantu à questu. Eramu preoccupati per l'effettu di a mostra. È hè luntanu da a Cina à l'Italia, chì hà bisognu di circa 15 ore per arrivà à Milano in aereo, Hè un tempu longu è duru. Inoltre, In l'ultimi anni, participemu à a mostra Mipel. Chì hè un spettaculu di accessori di moda prufessiunale. I prudutti chì mostranu includenu saccu di pelle di pecura, guanti di pelle di pecura, guanti di pelle di pecura, tappetti di pelle di pecora, cappelli è cusì on.Avemu scuntratu parechji cumpratori internaziunali in questu spettaculi. Eccu spettaculi assai boni. Hè a prima volta per noi à The One Milano. avè alcune idee per sta decisione, Prima, Altamente raccomandata da u CCPIT locale, Seconda, The One Milano hè un spettaculu di marca di lussu, di alta qualità. Hè helpfur per a prumuzione di a popularità di a nostra cumpagnia, È Hè ancu un bon eserciziu fora di a squadra!

In ogni casu, A participazione riesciuta di a mostra TheOneMilano hè un passu chjave per l'internaziunalizazione di a nostra marca è l'entrata in u mercatu di alta gamma. In particulare, i nostri guanti di pelle d'agnellu, cù artigianalità cucita à a manu, Favoriti da cumpratori internaziunali!


Tempu di posta: Aug-31-2020