• page_banner1

nutizie

A nostra squadra hà volatu in Hong Kong u 12,2019 di marzu, è hà cuminciatu à a mostra di 3 days'APLF. Chì hè una mostra di pelle, Materiali di Moda è Accessori, Serà tenuta in Hong Kong Convention & Exhibition Center da u 13 à u 15 di marzu. A sala hè divisa in dui piani, u primu pianu hè per a moda prima Materiali, cum'è pelle di pecura, pelle di pecora, pelle d'agnellu. U secondu pianu hè per Accessori di Moda. A nostra sucietà si trova in stu stand di mostra. mostrendu guanti di pelle di pecora, doppia faccia guanti in pelle di pecora, stivali per zitelli, cappelli in pelle di pecora, tappeti in pelle di pecora, sciarpe è cuscini in pelliccia di pecura Tibet.

newspic4

In questa esposizione, Avemu incontratu parechji nostri clienti regulari avemu travagliatu inseme parechji anni. Avemu parlatu liberamente nantu à a tendenza di sviluppu di i guanti di pelle di pecura è u futuru di l'industria di l'Accessori di moda. À u listessu tempu, Avemu ancu scuntratu parechji novi clienti, Venenu forma Giappone, Corea di u Sud, Australia, USA, Canada è altri paesi. Anu mustratu un grande interessu per i nostri prudutti in pecore.

In particulare, i nostri guanti artigianali in pelle di pecurina, cappelli di pelle d'agnellu à a moda, buttigli di zitelli di pelle di muntone morbidi è resistenti. pianu di compra di qualchì pelle di pecura di alta gradu.Dunque, hè una bona idea di truvà forniture in pelle è accessori di moda da quì.

Dapoi a creazione di a sucietà in 2002, a nostra squadra persegue guanti di pelle di pecora di alta qualità è guanti di pelle di pecura.Vulemu in Hong Kong, volemu in USA, volemu in Italia.Avemu fattu tuttu què per amparà l'ultimu cuncettu internaziunale di cuncepimentu di moda, afferrà e tendenze di moda più avanzate.Offcuse, ancu per capisce megliu i bisogni di i clienti cun continuu à cambià. In u cuncepimentu di l'ordine è fà Guanti di pelle di pecora Adatti. Facemu solu i guanti di pelle di pecora ponu saziare i clienti. Più si stà altu, più si vede. Cusì, Ogni aiutu, per piacè ùn esitate micca à fà mi sapè.Faremu u mo megliu per aiutà.Semu un suppier prufessiunale per guanti di pelle di pecora.


Tempu di posta: Aug-31-2020